Instalacje oraz serwis usług wykonywane są na bieżąco, występują jednak pewne obostrzenia. Abonent w związku z wizytą pracowników serwisu zobowiązuje się do:
W celu wypowiedzenia umowy należy przygotować własnoręcznie podpisane pismo zawierające kilka niezbędnych informacji:
Gotowe pismo można przesłać do Winogradzkiej Telewizji Kablowej na kilka sposobów:
W przypadku, gdy nie mają Państwo możliwości skorzystania z elektronicznej formy zawierania umów istnieje możliwość ich zawarcia na miejscu, w Biurze Obsługi Abonenta - wymaga to jednak każdorazowo umówienia spotkania telefonicznie lub mailowo.
Bez względu na to czy jesteś już naszym Abonentem, na umówione spotkanie zabierz ze sobą dowód tożsamości oraz ewentualną zgodę na wykonanie nowej instalacji (w przypadku gdy chcesz skorzystać z nowej usługi, która wcześniej nie była świadczona pod danym adresem)
Nowi Abonenci powinni przygotować dodatkowo dowód własności lokalu (aktualna umowa najmu, akt notarialny).
Szczegółowy zakres niezbędnych dokumentów najelepiej jest potwierdzić podczas rozmowy mającej na celu umówienia spotkania.
W celu założenia konta eBOA niezbędne będą:
Dane te pozwolą na przejście procesu rejestracji, tj. wybranie loginu i hasła do logowania do eBOA.
Zalecany typ routera dla usługi dostępu do Internetu w Winogradzkiej Telewizji Kablowej:
Więcej informacji o zalecanych parametrach routera można znaleźć w osobnym dokumencie:
zalecane parametry routera
Aby sprawdzić prędkość osiąganą przez nasze łącze internetowe można skorzystać np. z jednego z serwisów internetowych:
Informacje na temat bezpieczeństwa znaleźć można między innymi na stronach:
Na powyższych stronach można pozyskać informacje na temat zachowania prywatności w internecie, zabezpieczania swojego komputera, korespondencji, a także można zaczerpnąć informacji na temat aktualnie panujących zagrożeń bezpieczeństwa w sieci.
Powodów problemów z telefonem stacjonarnym może być kilka. Poniżej przedstawiamy najczęściej spotykane problemy.