1. WTvK na żądanie Abonenta będącego osoba niepełnosprawną w terminie 30 dni od dnia złożenia żądania przekazuje informacje o oferowanych udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych w postaci papierowej lub elektronicznej. W przypadku osoby niewidomej lub słabowidzącej informacje sporządzone na papierze w alfabecie Braille’a albo przy użyciu dużej (wybranej przez osobę niepełnosprawną) czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym
2. Winogradzka Telewizja Kablowa (WTvK) w swoim Biurze Obsługi Abonenta (BOA) zapewnia dostęp online do tłumacza polskiego języka migowego, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Biura.
3. WTvK na żądanie osoby słabowidzącej udostępnia w godzinach pracy BOA wybrane przez nią dokumenty na papierze w wybranej ze wzornika wielkości czcionki.
4. WTvK na żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej, w terminie 30 dni od dnia złożenia żądania, udostępnia wzorce Umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, informacje przedumowne, Cennik, Regulamin świadczenia usług oraz Regulaminów Szczegółowych, sporządzone na nośniku elektronicznym w formacie tekstowym albo na papierze w alfabecie Braille’a albo przy użyciu dużej (w wielkości wybranej przez tę osobę) czcionki, a w przypadku wysyłania tych dokumentów pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym - przy czym za teksty autentyczne uznaje się dokumenty przygotowane przez WTvK w alfabecie polskim.
Ogólne warunki Umowy oraz wzorce Cenników, Regulaminu świadczenia usług oraz Regulaminów Szczegółowych dostępne są na do pobrania lub wyświetlenia przy użyciu dużej czcionki, na stronie internetowej wtvk.pl/udogodnienia_niepelnosprawni. W przypadku czytania plików w przeglądarce internetowej zalecamy skalowanie czcionki przy użyciu skrótów ctrl+ dla powiększenia i ctrl- dla zmniejszenia czcionki. W przypadku przeglądania dokumentów przy użyciu programu Adobe reader skalowanie uzyskuje się przez przyciski + i –.
5. WTvK na każde żądanie Abonenta, będącego osobą słabowidzącą, udostępnia: informacje o danych zawartych na fakturze wraz z podstawowym wykazem wykonanych usług, sporządzone na papierze przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym; szczegółowy wykaz wykonanych usług sporządzony na papierze przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym.
6. W przypadku zgłoszenia żądania, o którym mowa w powyższym punkcie przed rozpoczęciem lub w trakcie okresu rozliczeniowego, za który będzie wystawiona faktura – WTvK realizuje żądanie niezwłocznie po wystawieniu faktury; dotyczącego okresu rozliczeniowego, za który już została wystawiona faktura – WTvK realizuje żądanie w terminie 30 dni od dnia jego zgłoszenia.