Aktualności WTvK
  • 14 kwietnia 2017 Informacje

    Zmiany godzin otwarcia

    W dniu 14.04.2017 (piątek) Biuro Obsługi Abonenta czynne będzie od godz. 9.00 do 12.00.

  • 5 kwietnia 2017 Informacje

    Kino Polska i MTV Polska HD

    W dniu dzisiejszym tj. 05.04.2017 wprowadzono następujące zmiany:

    • Kino Polska -> zmiana kompresji z MPEG2 na MPEG4
    • MTV Polska HD -> zmiana formatu z SD na HD

  • 22 lutego 2017 Informacje

    TLC HD i Animal Planet HD

    Kanały TLC HD i Animal Planet HD nie są dostępne z powodu awarii. Przywrócenie sygnału nastąpi w dniu 23.02.2017. Przepraszamy za utrudnienia

  • 14 lutego 2017 Nowości

    Nowy kanał

    Nasza oferta została poszerzona o kanał Bollywood HD. Program jest dostępny w ramach pakietu Filmowego HD, Cyfrowego Maxi HD i Ekskluzywnego.

  • 29 grudnia 2016 Nowości

    Super Polsat

    W dniu 02.01.2017 kanał Polsat Sport News zostanie zastąpiony przez nadawcę kanałem Super Polsat.

  • 29 grudnia 2016 Nowości

    Pakiet HBO

    Od 01.01.2017 roku nasza oferta usług telewizji kablowej zostanie poszerzona o pakiet HBO, w ramach którego dostępne będą programy HBO HD, HBO 2 HD oraz HBO 3 HD. Programy te będą również dostępne dla abonentów pakietu Ekskluzywnego bez konieczności zawierania dodatkowej umowy.

  • 21 grudnia 2016 Informacje

    TVN Meteo Active

    W dniu 03.01.2017 zmianie ulegnie częstotliwość kanału TVN Meteo Active nadawanego analogowo. Od tego dnia będzie on nadawany na kanale S1 (110-118 MHz). Jeżeli korzystają Państwo z programów analogowych prosimy o przeprowadzenie procedury wyszukiwania kanałów.

  • 8 grudnia 2016 Informacje

    Zmiana godzin przyjęć Biura Obsługi Abonenta

    Informujemy, że w dniu 23.12.2016 Biuro Obsługi Abonenta będzie czynne w godzinach 9.00-12.00. Godziny pracy serwisu nie ulegają zmianie.

  • 6 grudnia 2016 Planowane wyłączenia

    Prace konserwacyjne systemu informatycznego WTvK

    Informujemy, że od 10 grudnia godz. 17.00 do 12 grudnia godz. 10.00 będą prowadzone prace konserwacyjne systemu informatycznego WTvK. W terminie tym nie będzie możliwe uruchomienie nowym abonentom usługi dostępu do Internetu, a także zmiana adresu fizycznego MAC Państwa urządzenia w przypadku działającej już usługi. Jednocześnie informujemy, że powyższe prace nie powodują przerwy w świadczeniu usługi dostępu do Internetu.

  • 30 listopada 2016 Informacje

    Wskaźniki jakości usług dostępu do Internetu

    Przypominamy o opublikowaniu nowych Wskaźników jakości usług dostępu do Internetu na naszej stronie interetowej (www.wtvk.pl), które precyzują kwestie dotyczące jakości usług dostępu do Internetu. Jednocześnie z uwagi na wymogi wynikające z przepisów prawa (tj. n/w aktu prawnego) oraz wytycznych Prezesa UKE Wskaźniki jakości usług dostępu do Internetu zostają wprowadzone bezpośrednio także do tekstu regulaminu świadczenia usług dostępu do Internetu poprzez dodanie dodatkowego paragrafu z pełną treścią Wskaźników jakości usług dostępu do Internetu. W związku z tą zmianą przysługuje Abonentom usług dostępu do Internetu, w przypadku braku akceptacji tych zmian, prawo do wypowiedzenia umowy na usługę dostępu do Internetu w terminie 1 miesiąca. Wyjaśniamy także, że zmiany te mają charakter formalny, wynikają z przepisów prawa i nie powodują zmian w charakterze i dotychczasowej wysokiej jakości świadczonych usług.

    Akt prawny: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2015/2120 z dnia 25 listopada 2015 r. ustanawiające środki dotyczące dostępu do otwartego internetu oraz zmieniające dyrektywę 2002/22/WE w sprawie usługi powszechnej i związanych z sieciami i usługami łączności elektronicznej praw użytkowników, a także rozporządzenie (UE) nr 531/2012 w sprawie roamingu w publicznych sieciach łączności ruchomej wewnątrz Unii z dnia 25 listopada 2015 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 310, str. 1).