Szanowni Państwo,
Miło nam poinformować, że nasze usługi są już dostępne w nowej lokalizacji:
Mieszkańców serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług!
Szanowni Państwo,
Winogradzka Telewizja Kablowa informuje, że w związku z decyzją Kanału TVN S.A. od 16 września do 16 października we wszystkich pakietach programowych Winogradzkiej Telewizji Kablowej będzie można oglądać programy informacyjne TVN24 i TVN24BIS
Szanowni Państwo,
W związku z pilnymi pracami konserwacyjnymi w rejonie ul. Naramowickiej i ul. Hawelańskiej, aktualnie mogą występować chwilowe przerwy w dostępie do usług na ul. Hawelańskiej 6F, 6G, 6H. Problem może dotyczyć usług dostępu do internetu i telefonii w godzinach 6:00 - 8:00 oraz telewizji w godzinach 6:00 - 10:00.
Za utrudnienia przepraszamy.
Szanowni Państwo,
Miło nam poinformować, że nasze usługi są już dostępne w nowej lokalizacji:
Mieszkańców serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług!
Szanowni Państwo,
Miło nam poinformować, że nasze usługi są już dostępne w nowej lokalizacji:
Mieszkańców serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług!
Szanowni Państwo,
Miło nam poinformować, że nasze usługi są już dostępne w nowej lokalizacji:
Mieszkańców serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług!
Szanowni Państwo,
Miło nam poinformować, że nasze usługi są już dostępne w nowej lokalizacji:
Mieszkańców serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług!
Szanowni Państwo,
Miło nam poinformować, że nasze usługi są już dostępne w nowych lokalizacjach:
Mieszkańców serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług!
Szanowni Państwo,
Informujemy o docierających do nas sygnałach, które dotyczą niestabilnej pracy wybranych routerów marki ASUS, w szczególności modeli serii RT.
Od 17 maja 2023 roku część urządzeń może zacząć samoczynnie się restartować co kilka minut. Zgodnie z informacjami znajdującymi się w internecie, przyczyną problemu jest błąd w procedurze automatycznej aktualizacji oprogramowania routera.
Obecnie wszystko wskazuje na to, że problem ma charakter ogólnoświatowy. Pragniemy zaznaczyć, że problem nie ma żadnego związku z jakością usług świadczonych przez WTvK.
W przypadku gdy podejrzewacie Państwo, że problem dotyczy Państwa urządzenia, sugerujemy kontakt ze wsparciem technicznym firmy ASUS (https://www.asus.com/pl/support/).
Źródła (w j. angielskim):
Szanowni Państwo,
Miło nam poinformować, że nasze usługi są już dostępne w nowej lokalizacji:
Mieszkańców serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług!