Szanowni Państwo,
Ze względu na liczne pytania abonentów informujemy, że program TVP Kultura cały czas jest dostępny w pakiecie Pośrednim, zarówno w transmisji cyfrowej jak i analogowej.
Fakt, że u niektórych użytkowników dekoderów i nowszych telewizorów od początku stycznia 2020 roku pojawia się komunikat o braku sygnału spowodowany jest zmianą częstotliwości nadawania tego kanału w technologii cyfrowej. Zmiana tej częstotliwości jest związana ze zmianą standardu nadawania tego programu z SD na wyższa jakość HD.
Osoby doświadczające tego problemu prosimy o wykonanie procedury automatycznego wyszukiwania kanałów zgodnie z instrukcją obsługi telewizora lub dekodera. Ponadto użytkownicy dekoderów udostępnionych przez WTvK mogą dostarczyć urządzenie do Serwisu Technicznego, w którym technicy wgrają do niego aktualną listę programów.
Szanowni Państwo,
Informujemy, że zakończyliśmy wprowadzanie wszystkich zmian w ofercie usług TV planowanych na styczeń 2020. Z dniem 7 stycznia 2020 r. wprowadzono ostatnie zmiany dotyczące abonentów dotychczasowego pakietu Pośredniego.
Przypominamy, że cały czas szczegółowy wykaz wprowadzonych zmian można znaleźć pod adresem https://wtvk.pl/dokumenty/informacja_o_zmianie_cen_tv_01_2020.pdf.
Zapraszamy również do zapoznania się z nową, bogatszą ofertą pakietów telewizyjnych.
Szanowni Państwo,
Informujemy, że zakończyliśmy wprowadzanie planowanych na styczeń 2020 zmian w ofercie usług telewizyjnych świadczonych w technologii IPTV i RFoG (tj. abonentom dotychczasowych pakietów Pośredniego IPTV i Pośredniego Plus). Przypominamy, że szczegółowy wykaz wprowadzonych zmian można znaleźć pod adresem https://wtvk.pl/dokumenty/informacja_o_zmianie_cen_tv_01_2020.pdf.
Jednocześnie informujemy, że wprowadzanie zmian dla abonentów pakietu Pośredniego zostanie zakończone zgodnie z planem - 7 stycznia 2020 r.
Szanowni Państwo,
Informujemy, że w dniach 24, 25 i 26 grudnia 2019 roku oraz 1 i 6 stycznia 2020 roku, Biuro Obsługi Abonenta Winogradzkiej Telewizji Kablowej będzie nieczynne.
Dnia 31 grudnia 2019 roku, Biuro Obsługi Abonenta będzie czynne w godzinach 9:00 – 13:00.
Szanowni Państwo,
Informujemy, że od 1 stycznia 2020 r. ulegną zmianie ceny pakietów telewizyjnych oraz nastąpi zmiana oferty programowej (nowe pakiety i zmiany programowe w pakietach). W przypadku usług w promocjach ceny promocyjne nie ulegają zmianie do końca okresu promocji.
Podstawowe przyczyny zmiany cennika usług telewizyjnych to:
Od 1 stycznia 2020 r. oferta programowa naszej telewizji kablowej zostaje poszerzona o nowe pakiety telewizyjne: Dziecięcy, Informacyjny, Muzyczny oraz Styl życia. Nowa oferta ma umożliwiać wybór bardziej spersonalizowanego, zgodnego z Państwa zainteresowaniami, zestawu programów. Ponadto zmianie ulegają zestawienia programów w dotychczasowych pakietach oraz nazwy dotychczasowych pakietów.
Szczegółowy wykaz zmian znaleźć można pod adresem https://wtvk.pl/dokumenty/informacja_o_zmianie_cen_tv_01_2020.pdf
natomiast zestawienie pakietów TV dostępnych w ofercie od 1 stycznia 2020 znajduje się pod adresem https://wtvk.pl/dokumenty/zestawienie_tv_01_2020.pdfProsimy o dokładne zapoznanie się z nowym cennikiem i ofertą programową. Informujemy, że abonentom, którzy nie akceptują zmian zawartej umowy o świadczenie usług telewizji kablowej przysługuje prawo wypowiedzenia jej do dnia 31.12.2019 r. bez roszczeń odszkodowawczych ze strony dostawcy usług telekomunikacyjnych.
Poznańska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Winogrady” w Poznaniu informuje, że w dniu 11 września 2019 r. Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie – Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (SOKiK), który uchylił decyzję Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (Prezesa UKE) w sprawie dotyczącej nałożenia kary na spółdzielnię za rzekome niewykonanie decyzji Prezesa UKE z dnia 27 czerwca 2014 r. Wyrok jest prawomocny.
PSM „Winogrady” w Poznaniu przypomina, że Prezes UKE Magdalena Gaj już w dniu 1 lipca 2014 r. wszczęła postępowanie o nałożenie kary za niewykonanie przez PSM „Winogrady” decyzji z dnia 27 czerwca 2014 r. Postępowanie było bezzasadne, gdyż decyzja ta została doręczona do PSM „Winogrady” w dniu 2 lipca 2014 r. (i tego samego dnia wykonana, co było bezsporne). Pomimo oczywistej bezzasadności postępowania o nałożenie kary − było ono przez ww. Prezesa UKE przewlekle kontynuowane (co zmusiło PSM „Winogrady” m.in. do złożenia skargi na przewlekłość postępowania) i dopiero w dniu 24 kwietnia 2015 r. Prezes UKE wydał decyzję kończącą postępowanie. W decyzji tej Prezes UKE nie nałożył kary na PSM „Winogrady”, ale stwierdził, że PSM „Winogrady” nie wypełniła decyzji Prezesa UKE z dnia 27 czerwca 2014 r., opierając to na twierdzeniu, że PSM „Winogrady” miała obowiązek wykonać ww. decyzję przed jej doręczeniem. W związku z tym stwierdzeniem PSM „Winogrady” zaskarżyła decyzję Prezesa UKE. Decyzja ta została uchylona przez Sąd Okręgowy w Warszawie, ale niestety nie zakończyło to postępowania. Prezes UKE wniósł bowiem do Sądu Apelacyjnego apelację od wyroku SOKiK, a Sąd Apelacyjny oddalił tę apelację.
W ocenie PSM „Winogrady” bulwersujący w tej sprawie był już sam fakt przedwczesnego wszczęcia, a następnie przewlekłego prowadzenia postępowania w prostej sprawie, która powinna być umorzona niezwłocznie po wykonaniu przez PSM „Winogrady” decyzji Prezesa UKE w dniu 2 lipca 2014 r. Zwracamy uwagę, że obrona przed decyzjami − nawet takimi, które w ogóle nie powinny pojawić się w obrocie prawnym − wymaga każdorazowo podejmowania czynności przed powołanymi do tego sądami w Warszawie, co dla podmiotu z Poznania samo w sobie stanowi obciążenie, m.in. organizacyjne i czasowe.
Informujemy, iż od 01.09.2019 r. zmianie uległa wielkość limitu danych Internetu Mobilnego. Zamiast dotychczasowych 40 GB nasi Abonenci zyskali dostęp do pakietu o wielkości 60GB, a wszystko to w dotychczasowej cenie, bez konieczności aktualizacji umowy czy podejmowania dodatkowych działań.
Zachęcamy do zapoznania się z ofertą dostepną w zakładce Internet oraz do skorzystania z naszych usług
Biuro Obsługi Abonenta w dniu 02.05.2019 r. (czwartek) będzie czynne w godzinach 9:00 - 15:00
Biuro Obsługi Abonenta w dniu 19.04.2019 r. (piątek) będzie czynne w godzinach 11:00 - 14:00
Informujemy, że opłaty za połączenia głosowe do państw członkowskich UE ulegają obniżeniu od dnia 15 maja 2019 r. do wysokości 0,93 zł brutto za minutę połączenia, tj.:
Nie ulegają zmianie opłaty za połączenia do krajów UE obowiązujące dotychczas w niższej wysokości. Zmiana cennika dokonywana jest na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1971 z dnia 11 grudnia 2018 r. ustanawiające Organ Europejskich Regulatorów Łączności Elektronicznej (BEREC) oraz Agencję Wsparcia BEREC (Urząd BEREC), zmieniające rozporządzenie (UE) 2015/2120 oraz uchylające rozporządzenie (WE) nr 1211/2009.