Aktualności WTvK
  • 20 stycznia 2020 Informacje

    TVP Kultura

    Szanowni Państwo,

    Ze względu na liczne pytania abonentów informujemy, że program TVP Kultura cały czas jest dostępny w pakiecie Pośrednim, zarówno w transmisji cyfrowej jak i analogowej.

    Fakt, że u niektórych użytkowników dekoderów i nowszych telewizorów od początku stycznia 2020 roku pojawia się komunikat o braku sygnału spowodowany jest zmianą częstotliwości nadawania tego kanału w technologii cyfrowej. Zmiana tej częstotliwości jest związana ze zmianą standardu nadawania tego programu z SD na wyższa jakość HD.

    Osoby doświadczające tego problemu prosimy o wykonanie procedury automatycznego wyszukiwania kanałów zgodnie z instrukcją obsługi telewizora lub dekodera. Ponadto użytkownicy dekoderów udostępnionych przez WTvK mogą dostarczyć urządzenie do Serwisu Technicznego, w którym technicy wgrają do niego aktualną listę programów.

  • 7 stycznia 2020 Nowości

    Wprowadzenie zmian w ofercie TV - styczeń 2020

    Szanowni Państwo,

    Informujemy, że zakończyliśmy wprowadzanie wszystkich zmian w ofercie usług TV planowanych na styczeń 2020. Z dniem 7 stycznia 2020 r. wprowadzono ostatnie zmiany dotyczące abonentów dotychczasowego pakietu Pośredniego.

    Przypominamy, że cały czas szczegółowy wykaz wprowadzonych zmian można znaleźć pod adresem https://wtvk.pl/dokumenty/informacja_o_zmianie_cen_tv_01_2020.pdf.

    Zapraszamy również do zapoznania się z nową, bogatszą ofertą pakietów telewizyjnych.

  • 3 stycznia 2020 Nowości

    Wprowadzenie zmian w ofercie TV - styczeń 2020

    Szanowni Państwo,

    Informujemy, że zakończyliśmy wprowadzanie planowanych na styczeń 2020 zmian w ofercie usług telewizyjnych świadczonych w technologii IPTV i RFoG (tj. abonentom dotychczasowych pakietów Pośredniego IPTV i Pośredniego Plus). Przypominamy, że szczegółowy wykaz wprowadzonych zmian można znaleźć pod adresem https://wtvk.pl/dokumenty/informacja_o_zmianie_cen_tv_01_2020.pdf.

    Jednocześnie informujemy, że wprowadzanie zmian dla abonentów pakietu Pośredniego zostanie zakończone zgodnie z planem - 7 stycznia 2020 r.

  • 16 grudnia 2019 Informacje

    Godziny otwarcia BOA w okresie Świąt Bożego Narodzenia

    Szanowni Państwo,

    Informujemy, że w dniach 24, 25 i 26 grudnia 2019 roku oraz 1 i 6 stycznia 2020 roku, Biuro Obsługi Abonenta Winogradzkiej Telewizji Kablowej będzie nieczynne.

    Dnia 31 grudnia 2019 roku, Biuro Obsługi Abonenta będzie czynne w godzinach 9:00 – 13:00.

  • 25 listopada 2019 Informacje

    Zmiana cennika TV i oferty programowej

    Szanowni Państwo,

    Informujemy, że od 1 stycznia 2020 r. ulegną zmianie ceny pakietów telewizyjnych oraz nastąpi zmiana oferty programowej (nowe pakiety i zmiany programowe w pakietach). W przypadku usług w promocjach ceny promocyjne nie ulegają zmianie do końca okresu promocji.

    Podstawowe przyczyny zmiany cennika usług telewizyjnych to:

    1. Wzrost opłat na rzecz nadawców np. jeden ze znaczących nadawców podniósł ceny o ponad 100%,
    2. Wzrost kursu walut wysokość części opłat nadawców jest uzależniona od tego kursu,
    3. Wprowadzenie nowych programów do oferty m. in. Programów z grupy Polsat Sport Premium z Ligą Mistrzów oraz Ligą Europy,
    4. Inne czynniki, wynikające z inflacji (ostatnia zmiana cen usług telewizyjnych miała miejsce dwa lata temu).

    Od 1 stycznia 2020 r. oferta programowa naszej telewizji kablowej zostaje poszerzona o nowe pakiety telewizyjne: Dziecięcy, Informacyjny, Muzyczny oraz Styl życia. Nowa oferta ma umożliwiać wybór bardziej spersonalizowanego, zgodnego z Państwa zainteresowaniami, zestawu programów. Ponadto zmianie ulegają zestawienia programów w dotychczasowych pakietach oraz nazwy dotychczasowych pakietów.

    Szczegółowy wykaz zmian znaleźć można pod adresem https://wtvk.pl/dokumenty/informacja_o_zmianie_cen_tv_01_2020.pdf

    natomiast zestawienie pakietów TV dostępnych w ofercie od 1 stycznia 2020 znajduje się pod adresem https://wtvk.pl/dokumenty/zestawienie_tv_01_2020.pdf

    Prosimy o dokładne zapoznanie się z nowym cennikiem i ofertą programową. Informujemy, że abonentom, którzy nie akceptują zmian zawartej umowy o świadczenie usług telewizji kablowej przysługuje prawo wypowiedzenia jej do dnia 31.12.2019 r. bez roszczeń odszkodowawczych ze strony dostawcy usług telekomunikacyjnych.

  • 13 września 2019 Informacje

    Kuriozalna decyzja Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej została uchylona

    Poznańska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Winogrady” w Poznaniu informuje, że w dniu 11 września 2019 r. Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie – Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (SOKiK), który uchylił decyzję Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (Prezesa UKE) w sprawie dotyczącej nałożenia kary na spółdzielnię za rzekome niewykonanie decyzji Prezesa UKE z dnia 27 czerwca 2014 r. Wyrok jest prawomocny.

    PSM „Winogrady” w Poznaniu przypomina, że Prezes UKE Magdalena Gaj już w dniu 1 lipca 2014 r. wszczęła postępowanie o nałożenie kary za niewykonanie przez PSM „Winogrady” decyzji z dnia 27 czerwca 2014 r. Postępowanie było bezzasadne, gdyż decyzja ta została doręczona do PSM „Winogrady” w dniu 2 lipca 2014 r. (i tego samego dnia wykonana, co było bezsporne). Pomimo oczywistej bezzasadności postępowania o nałożenie kary − było ono przez ww. Prezesa UKE przewlekle kontynuowane (co zmusiło PSM „Winogrady” m.in. do złożenia skargi na przewlekłość postępowania) i dopiero w dniu 24 kwietnia 2015 r. Prezes UKE wydał decyzję kończącą postępowanie. W decyzji tej Prezes UKE nie nałożył kary na PSM „Winogrady”, ale stwierdził, że PSM „Winogrady” nie wypełniła decyzji Prezesa UKE z dnia 27 czerwca 2014 r., opierając to na twierdzeniu, że PSM „Winogrady” miała obowiązek wykonać ww. decyzję przed jej doręczeniem. W związku z tym stwierdzeniem PSM „Winogrady” zaskarżyła decyzję Prezesa UKE. Decyzja ta została uchylona przez Sąd Okręgowy w Warszawie, ale niestety nie zakończyło to postępowania. Prezes UKE wniósł bowiem do Sądu Apelacyjnego apelację od wyroku SOKiK, a Sąd Apelacyjny oddalił tę apelację.

    W ocenie PSM „Winogrady” bulwersujący w tej sprawie był już sam fakt przedwczesnego wszczęcia, a następnie przewlekłego prowadzenia postępowania w prostej sprawie, która powinna być umorzona niezwłocznie po wykonaniu przez PSM „Winogrady” decyzji Prezesa UKE w dniu 2 lipca 2014 r. Zwracamy uwagę, że obrona przed decyzjami − nawet takimi, które w ogóle nie powinny pojawić się w obrocie prawnym − wymaga każdorazowo podejmowania czynności przed powołanymi do tego sądami w Warszawie, co dla podmiotu z Poznania samo w sobie stanowi obciążenie, m.in. organizacyjne i czasowe.

  • 1 września 2019 Informacje

    Zwiększenie limitu danych internetu mobilnego

    Informujemy, iż od 01.09.2019 r. zmianie uległa wielkość limitu danych Internetu Mobilnego. Zamiast dotychczasowych 40 GB nasi Abonenci zyskali dostęp do pakietu o wielkości 60GB, a wszystko to w dotychczasowej cenie, bez konieczności aktualizacji umowy czy podejmowania dodatkowych działań.

    Zachęcamy do zapoznania się z ofertą dostepną w zakładce Internet oraz do skorzystania z naszych usług

  • 23 kwietnia 2019 Informacje

    Zmiana godzin otwarcia Biura Obsługi Abonenta w okresie świątecznym

    Biuro Obsługi Abonenta w dniu 02.05.2019 r. (czwartek) będzie czynne w godzinach 9:00 - 15:00

  • 18 kwietnia 2019 Informacje

    Zmiana godzin otwarcia Biura Obsługi Abonenta w okresie świątecznym

    Biuro Obsługi Abonenta w dniu 19.04.2019 r. (piątek) będzie czynne w godzinach 11:00 - 14:00

  • 15 kwietnia 2019 Informacje

    Zmiana cennika w zakresie połączeń międzynarodowych

    Informujemy, że opłaty za połączenia głosowe do państw członkowskich UE ulegają obniżeniu od dnia 15 maja 2019 r. do wysokości 0,93 zł brutto za minutę połączenia, tj.:

    • z numerami komórkowymi w państwach Unii Europejskiej (Austrii, Belgii, Bułgarii, Chorwacji, Cypru, Czechach, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Litwie, Luksemburgu, Łotwie, Malcie, Niemczech, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Słowenii, Szwecji, Węgrzech, Wielkiej Brytanii, Włoszech), a także w Islandii, Norwegii, Lichtensteinie, Gibraltarze, Martynice, Gwadelupie, Gujanie Francuskiej, Reunion (zamorskich departamentach Francji),
    • z numerami stacjonarnymi w Chorwacji, Martynice, Gwadelupie, Gujanie Francuskiej, Reunion (zamorskich departamentach Francji).

    Nie ulegają zmianie opłaty za połączenia do krajów UE obowiązujące dotychczas w niższej wysokości. Zmiana cennika dokonywana jest na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1971 z dnia 11 grudnia 2018 r. ustanawiające Organ Europejskich Regulatorów Łączności Elektronicznej (BEREC) oraz Agencję Wsparcia BEREC (Urząd BEREC), zmieniające rozporządzenie (UE) 2015/2120 oraz uchylające rozporządzenie (WE) nr 1211/2009.