Aktualności WTvK
  • 16 lipca 2020 Planowane wyłączenia

    Mango 24 - zakończenie nadawania kanału

    Szanowni Państwo!

    Z końcem lipca 2020 r. wyłączony zostanie kanał Mango 24. Powodem wyłączenia jest zaprzestanie nadawania kanału przez nadawcę.

    Informujemy, że abonentom, którzy nie akceptują zmian zawartej umowy o świadczenie usług telewizji kablowej przysługuje prawo wypowiedzenia jej bez roszczeń odszkodowawczych ze strony dostawcy usług telekomunikacyjnych.

  • 15 lipca 2020 Nowości

    GOLD TV

    Niniejszym informujemy, że w dniu 15.07.2020 roku nadawca zmienił nazwę kanału TO!TV na GOLD TV.

  • 30 czerwca 2020 Planowane wyłączenia

    Koniec okna otwartego

    Szanowni Państwo!

    Przypominamy o kończącym się czasie trwania darmowego okna otwartego dla programów Paramount Channel HD i Nicktoons HD które od 01.01.2020 r. dostępne były w pakiecie Tematycznym. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami programy te zostaną wyłączone z pakietu Tematycznego z końcem czerwca 2020 r.

    Programy pozostają nadal dostępne w swoich macierzystych pakietach: Paramount Channel HD w pakiecie Filmowym oraz Nicktoons HD w pakietach Komfortowym/Dziecięcym

  • 13 marca 2020 Informacje

    TVN 24 i TVN 24 Biznes i Świat - okno otwarte

    W nawiązaniu do apelu władz miasta Poznania oraz zarządu Poznańskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Winogrady” o to, by w związku z zagrożeniem koronawirusem mieszkańcy ograniczyli wychodzenie z domów, informujemy, że Winogradzka Telewizja Kablowa odkodowuje dla Państwa programy TVN 24 i TVN 24 Biznes i Świat. Programy te będą odkodowane do 31 marca włącznie.

    AKTUALIZACJA - 27.03.2020 r.: Programy TVN 24 i TVN 24 Biznes i Świat pozostaną odkodowane do 14 kwietnia.

  • 12 marca 2020 Informacje

    Zmiany w funkcjonowaniu BOA i Serwisu WTvK w związku z zagrożeniem epidemiologicznym

    W trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo Poznańska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Winogrady” w Poznaniu podejmuje kolejne działania profilaktyczne, które mają na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się koronawirusa.

    Aby zmniejszyć ryzyko zakażeń, wprowadza się zasadę, iż wszystkie sprawy wymagające kontaktu mieszkańców ze strukturami PSM „Winogrady” od 13 marca 2020 r. załatwiane będą wyłącznie drogami: telefoniczną, mailową oraz tradycyjną – korespondencyjną.

    Zamknięte będą od 13 marca administracja ogólna (Zarząd PSM „Winogrady”), wszystkie administracje osiedli, Pogotowie techniczne, a także Serwis oraz Biuro Obsługi Abonenta Winogradzkiej Telewizji Kablowej.

    W celu usprawnienia komunikacji korespondencyjnej przy wejściach do wyżej wymienionych obiektów usytuowane są skrzynki, do których można składać różnego rodzaju pisma i wnioski.

    Jednocześnie informujemy, że Winogradzka Telewizja Kablowa pracuje nad stworzeniem rozwiązań, które umożliwią Państwu zawieranie i podpisywanie umów zdalnie, w formie elektronicznej, bez konieczności osobistej wizyty w Biurze Obsługi.

    Przypominamy również, że w ramach profilaktycznych działań, mających na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się koronawirusa, zamknięte do odwołania są winogradzkie domy kultury oraz kluby seniora.

  • 10 marca 2020 Informacje

    Uwaga mieszkańcy! Przerwa w pracy Kasy i Domów Kultury

    W ramach profilaktycznych działań, podejmowanych z powodu zagrożenia rozprzestrzenianiem się koronawirusa, decyzją Prezydium Rady Nadzorczej PSM „Winogrady” – winogradzkie domy kultury zostają zamknięte od 11 marca do odwołania.

    Od 11 marca do odwołania zamknięta zostaje również Kasa Winogradzkiej Telewizji Kablowej.

    Władze Spółdzielni apelują do rad osiedli o ograniczenie posiedzeń, a mieszkańców proszą o załatwianie spraw administracyjnych przez kontakt mailowy i telefoniczny.

  • 20 stycznia 2020 Informacje

    TVP Kultura

    Szanowni Państwo,

    Ze względu na liczne pytania abonentów informujemy, że program TVP Kultura cały czas jest dostępny w pakiecie Pośrednim, zarówno w transmisji cyfrowej jak i analogowej.

    Fakt, że u niektórych użytkowników dekoderów i nowszych telewizorów od początku stycznia 2020 roku pojawia się komunikat o braku sygnału spowodowany jest zmianą częstotliwości nadawania tego kanału w technologii cyfrowej. Zmiana tej częstotliwości jest związana ze zmianą standardu nadawania tego programu z SD na wyższa jakość HD.

    Osoby doświadczające tego problemu prosimy o wykonanie procedury automatycznego wyszukiwania kanałów zgodnie z instrukcją obsługi telewizora lub dekodera. Ponadto użytkownicy dekoderów udostępnionych przez WTvK mogą dostarczyć urządzenie do Serwisu Technicznego, w którym technicy wgrają do niego aktualną listę programów.

  • 7 stycznia 2020 Nowości

    Wprowadzenie zmian w ofercie TV - styczeń 2020

    Szanowni Państwo,

    Informujemy, że zakończyliśmy wprowadzanie wszystkich zmian w ofercie usług TV planowanych na styczeń 2020. Z dniem 7 stycznia 2020 r. wprowadzono ostatnie zmiany dotyczące abonentów dotychczasowego pakietu Pośredniego.

    Przypominamy, że cały czas szczegółowy wykaz wprowadzonych zmian można znaleźć pod adresem https://wtvk.pl/dokumenty/informacja_o_zmianie_cen_tv_01_2020.pdf.

    Zapraszamy również do zapoznania się z nową, bogatszą ofertą pakietów telewizyjnych.

  • 3 stycznia 2020 Nowości

    Wprowadzenie zmian w ofercie TV - styczeń 2020

    Szanowni Państwo,

    Informujemy, że zakończyliśmy wprowadzanie planowanych na styczeń 2020 zmian w ofercie usług telewizyjnych świadczonych w technologii IPTV i RFoG (tj. abonentom dotychczasowych pakietów Pośredniego IPTV i Pośredniego Plus). Przypominamy, że szczegółowy wykaz wprowadzonych zmian można znaleźć pod adresem https://wtvk.pl/dokumenty/informacja_o_zmianie_cen_tv_01_2020.pdf.

    Jednocześnie informujemy, że wprowadzanie zmian dla abonentów pakietu Pośredniego zostanie zakończone zgodnie z planem - 7 stycznia 2020 r.

  • 16 grudnia 2019 Informacje

    Godziny otwarcia BOA w okresie Świąt Bożego Narodzenia

    Szanowni Państwo,

    Informujemy, że w dniach 24, 25 i 26 grudnia 2019 roku oraz 1 i 6 stycznia 2020 roku, Biuro Obsługi Abonenta Winogradzkiej Telewizji Kablowej będzie nieczynne.

    Dnia 31 grudnia 2019 roku, Biuro Obsługi Abonenta będzie czynne w godzinach 9:00 – 13:00.