Osoby niezakrywające ust i nosa nie będą obsługiwane

W przypadku czynności wymagających kontaktu osobistego z naszymi pracownikami przypominamy o obowiązku zakrywania ust i nosa. Niestosowanie się do w/w zaleceń skutkować będzie odmową obsługi osobistej.

Praca w nowej rzeczywistości

W związku z panującą sytuacją epidemiczną Biuro Obsługi Abonenta pozostaje ZAMKNIĘTE dla obsługi osobistej, z wyjątkiem spraw w których osobisty kontakt jest niezbędny - w takich sytuacjach obsługa przeprowadzana jest na specjalnie przygotowanym bezpiecznym stanowisku. Prosimy o zapoznanie się z opisanymi poniżej zasadami pracy Biura oraz wybór najbardziej odpowiadającej Państwu opcji.

Jesteśmy dla Was dostępni

Telefonicznie

Przez telefon możesz uzyskać informacje o naszej ofercie, płatnościach, a także umówić wizytę w Biurze i przygotować niezbędne dokumenty do podpisania na miejscu.

  • Biuro Obsługi Abonenta:
  • 61 630 32 71
  • Serwis techniczny:
  • 61 630 38 72

Mailowo

Możesz skontaktować się z nami przez formularz kontaktowy, dzięki któremu w jednej wiadomości prześlesz do nas wszystkie niezbedne informacje oraz dokumenty potrzebne do podpisania umowy. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

Korespondencyjnie

Nadal możesz kontaktować się z nami korespondencyjnie! Możesz przekazać nam sprzęt i/lub dokumenty za pomocą Poczty Polskiej/firmy kurierskiej lub też skorzystać ze skrzynki podawczej zamontowanej przy wejściu do naszej siedziby.

  • Winogradzka Telewizja Kablowa
  • os. Przyjaźni 120
  • 61-686 Poznań

Wybierz sprawę, którą chcesz załatwić

Przeczytaj jak zachować się, aby bezpiecznie załatwić poszczególne sprawy

Chcesz podpisać umowę?

Cieszymy się, że zainteresowałeś się naszą ofertą!

Bez względu na to, czy jesteś naszym nowym czy obecnym Abonentem, z nami załatwisz wszystkie formalności sprawnie, wygodnie i bezpiecznie. W tym celu przygotowaliśmy specjalny formularz, za pomocą którego w łatwy sposób dostarczysz nam dane potrzebne do podpisania umowy.

Wystarczy, że wybierzesz/napiszesz jaka usługa Cię interesuje, wypełnisz wszystkie pola w formularzu, a umowa do podpisania trafi bezpośrednio na Twoją skrzynkę mailową. Ostatnim krokiem będzie jej odesłanie na nasz adres mailowy.

#noigotowe

Chcesz odebrać, wymienić lub zdać sprzęt?

Do pewnych usług wypożyczamy sprzęt, który jest potrzebny do ich prawidłowego działania.

Aby go odebrać wystarczy umówić się na termin wizyty w siedzibie WTvK. To samo dotyczy wymiany sprzętu w przypadku jego uszkodzenia lub jego zdania w sytuacji kiedy umowa, w ramach której urządzenia zostało wypożyczone, została rozwiązana.

Dbając o nasze bezpieczeństwo spotykamy się w specjalnie wyznaczonym, systematycznie dezynfekowanym miejscu. Nasi pracownicy noszą maseczki ochronne, więc prosimy byś również miał zasłonięte usta i nos.

#wspólniedbajmyonaszezdrowie

Potrzebujesz pomocy technicznej?

Sprzęt czasami nie chce współpracować... My o tym wiemy, dlatego w sytuacjach kryzysowych możecie Państwo liczyć na bezpłatną pomoc naszego serwisu.

Każdą usterkę i problem natury technicznej związane z działaniem usługi można zgłaszać naszym pracownikom mailowo:
serwis@wtvk.pl lub telefonicznie: 61 630 38 72.

#covid19namniestraszny

Chcesz uzyskać informacje?

Zdajemy sobie sprawę, że obsługa elektroniczna czy formularz kontaktowy nie zastąpią kontaktu bezpośredniego... W tym trudnym czasie pozostajemy do Twojej dyspozycji pod numerem telefonu: 61 630 32 71.

Udzielamy wszystkich niezbędnych informacji na temat naszych usług. Słuchamy uważnie naszych Abonentów i personalizujemy nasza ofertę pod kątem bieżących potrzeb. Każdy Abonent jest dla nas tak samo ważny, dlatego podczas rozmów poświęcamy tyle czasu, ile to konieczne. Prosimy zatem o wyrozumiałość i cierpliwość.

#robimycomożemy

Pytania i odpowiedzi

Instalacje oraz serwis usług wykonywane są na bieżąco, występują jednak pewne obostrzenia. Abonent w związku z wizytą pracowników serwisu zobowiązuje się do:

  • noszenia maseczki/przyłbicy przez cały czas trwania wizyty techników
  • przewietrzenia pomieszczeń w których będą przebywać technicy przed planowaną wizytą
  • zapewnienia bezpiecznych warunków pracy dla techników (w trakcie wizyty techników w pomieszczeniu, w którym wykonywana jest instalacja, może przebywać MAKSYMALNIE jeden domownik - pozostałe osoby proszone są o opuszczenie w/w pomieszczenia)

W celu wypowiedzenia umowy należy przygotować własnoręcznie podpisane pismo zawierające kilka niezbędnych informacji:

  • dane osobowe Abonenta (imię, nazwisko, numer PESEL)
  • nazwa usługi/usług z których chcemy zrezygnować (np. "wypowiadam umowę o świadczenie usługi Internet Stacjonarny")
  • datę rezygnacji (np. "wypowiadam umowę ... z dniem xx.xx.xxxx r." - datą rezygnacji powinien być ostatni dzień miesiąca)

Gotowe pismo można przesłać do Winogradzkiej Telewizji Kablowej na kilka sposobów:

  • korespondencyjnie, na adres: Winogradzka Telewizja Kablowa, os. Przyjaźni 120, 61-686 Poznań
  • przez formularz kontaktowy wybierając jako temat "wypowiedzenie umowy"
  • mailowo na adres biuro@wtvk.pl

W przypadku, gdy nie mają Państwo możliwości skorzystania z elektronicznej formy zawierania umów istnieje możliwość ich zawarcia na miejscu, w Biurze Obsługi Abonenta - wymaga to jednak każdorazowo umówienia spotkania telefonicznie lub mailowo.

Bez względu na to czy jesteś już naszym Abonentem, na umówione spotkanie zabierz ze sobą dowód tożsamości oraz ewentualną zgodę na wykonanie nowej instalacji (w przypadku gdy chcesz skorzystać z nowej usługi, która wcześniej nie była świadczona pod danym adresem)

Nowi Abonenci powinni przygotować dodatkowo dowód własności lokalu (aktualna umowa najmu, akt notarialny).

Szczegółowy zakres niezbędnych dokumentów najelepiej jest potwierdzić podczas rozmowy mającej na celu umówienia spotkania.